Jaj nervy mám. Objednala som si cez Mall.sk čajník. Prišiel so zlomenou rúčkou. Chcem to reklamovať, komunikácia milá bodov. 😡 Som fakt naštvaná 😕
- andreasiskova3AUTOROprava,, komunikácia nula bodov"
- kaktusik007to akoze tu zlomenu rucku takto k tomu pribalili? 😡
- elisss54@andreasiskova3 , akože nula bodov? Podla pokynov na stránke odoslať na reklamáciu, nie?
- aluska113Netreba reklamovať, do 14 dní vrátiť bez udania dôvodov.....Priložiť formulár a vrátia peniaze, alebo hneď napísať, že nový kus chcete. Ale naštve to...
- andreasiskova3AUTOR@elisss54 ako prvé som volala na zákaznícku linku. Tam mi povedali že keď mi príde faktúra, tak mám napísať reklamáciu. Už to je niekoľko dní a neprišla faktúra, v DPD je moja zásielka stále ako nedoručená. Tam som urgovala kuriéra, povedal že to spraví. Už niekoľko dní nič. Stále to nie, stále nemám faktúru a reklamáciu som skúšala pisár, ale keďže im to ukazuje ako nedoručené, tak sa mi reklamácia nedá napísať. Čiže som im písala mail, žiadna odozva. Vyslovene mi pani na linke povedala že mám čakať na faktúru. Čiže reklamovať mám až potom. To už bude min.týždeň od doručenia.
- andreasiskova3AUTOR@kaktusik007 podľa mňa sa zlomila cestou 🤷
- andreasiskova3AUTOR@elisss54 nebudem čakať na faktúru teda, našla som nejaký doklad o zaplatení, ten im pošlem k tomu. Hádam to bude ok aj napriek tomu, že to nevedú ako doručené 🤷.
- pipulkooAni to viac neobjednavaj!!! Ved to je vyrezane z dosky. Kazda jedna sa dolame! Je vidiet ze tam kde sa to zlomile je drevo rastene krizom. Ako to mozu aj predavat. To musi byt z lepenky za vlhka ohybane. Nie vyrezane z obycajnej smrekovej dosky. Hodnota takehoto cajnika neni ani 5 euro!
- elisss54@andreasiskova3 , v emaili fakturu asi nemaš,že? Lebo teraz to už zvačša posielaju tam.
- andreasiskova3AUTOR@elisss54 našla som v prvom mali doklad o zaplatení. Myslím že by to mohlo poslúžiť ako faktúra. Ja som to išla hneď riešiť cez reklamačný formulár, ale nedalo sa mi tam pohnúť, keďže to evidujú ako zatiaľ nedoručené. Keďže som tam volala, predpokladala som, že to dajú na poriadok, ale nič sa neudialo. Je to stále ,, nedoručené,,. Tým pádom nemám čo zatiaľ reklamovať. Tak teda nepoužijem ten formulár, ale vytlačila som si ten doklad o zaplatení, popísala som a druhú stranu čo sa stalo a pošlem to na adresu odkiaľ mi to prišlo. Hádam to bude ok.
- zzuzzulienka@andreasiskova3 ja som mala story z panvicou, objednala som dve, jedna klasik a jedna wok. pekne v krabici zabalene, obalene bublinkovou foliou a co s tou anvicou? uplne prehnuta bola, takze uz bola prehnuta ked ju tam davali, asi boli slepi. ten mall ma v poslednej dobe dost stve co pozeram. ked som sa konecne dovolala tak vymena nie je mozna, to mi nerobime, ako mi operator povedal. tak som to dala vratit s tym ze je to poskodeny tovar. mrkni na ten formular. a fakturu kuk do mailu, uz ju posielaju tam po novom hned ako odoslu tovar vela stastia zelam
- andreasiskova3AUTOR@zzuzzulienka dnes mi prišiel mail, že môžem použiť ten doklad čo mi prišiel v prvom e-maili a poslať . Tak som to odoslala. Rada by som ten čajník dostala celý, veľmi sa mi páči 😊.