Kupovali ste spotrebiče cez net? Ako to je s reklamáciami? Boli ste spokojný s nákupom? Veľmi zvažujem takýto nákup najmä kvôli širšiemu výberu a čo si budeme hovoriť aj ceny sú lepšie ako v obchodoch, len mám trošku strach predsa len nebude to nákup za pár hráškov :)
Ja som kupila v jeden mesiac u roznych predajcov naraz: umyvacku riadu, digestor, varnu dosku indukcnu, chladnicku s mraznickou a kombinovanu ruru. Vsetko bez jedineho problemu, dokonca sa mi stalo, ze som chcela nieco reklamovat a bez problemu. (ukazalo sa, ze produkt je v pohode :-) ) Ja mozem len odporucat.
@lenickamajchrakova treba si pozriet aj hodnotenie konkretneho eshopu, pokial kupujes v overenych nevidim v tom problem. niektore maju priamo vydajne miesta, kde sa da aj reklamovat v pripade potreby. v kamennych obchodoch nakupujem uz snad len potraviny a veci, ktore treba osobne vyskusat - oblecenie, topanky, ...
a pokial kupujes viacero veci vo vacsej hodnote na jednom mieste, kludne by som sa pytal na zlavu alebo im napisal, ze inde to maju lacnejsie a ci su schopny dorovnat cenu
... veď práve, že človek v dnešnej dobe ani nemá čas lietať po obchodoch. Takto si večer sadnem s čajom v ruke s notebookom na kolenách a kúpim čo potrebujem. Poslednou dobou sledujem ALZA.sk . Pre nás by to bolo omnoho jednoduchšie takto kúpiť ..Manžel je stále v práci a keď nie je v práci tak je na stavbe robí aj víkendy aj sviatky čiže je to komplikované chodiť po obchoďákoch . :) Len elektro som cez net ešte nekupovala ...
@ban tak to je jasné :) V Nay mi robí známa tak som jej povedala že budem robiť nákup za min. 2000 EUR tak zľava z nákupu 50 EUR + 2% na kartu.. takže v preklade žiadna zľava.
@lenickamajchrakova ja som kupovala veľa,veľa vecí,jediná vec čo sa mi pokazila bola pekárnička,kuk do knižky kde bolo vypísané napr.Žilina kto robí servis , našla adresu a zaniesla tam,opravili a bolo žiaden problém,hlavne ked niečo kúpite treba si od toho schovať všetky doklady,podľa mňa ked niečo kúpite na predajni postup so zárukou by mal byť rovnaký,zistiť kto robí záručný servis a je to.Ja platím,ale dobierkou to zn,že až ked mi to dovezú z rúčky do rúčky,jedine dopredu platím overeným,ktorí sú tu dlho.
@lenickamajchrakova vsetky spotrebice a elektroniku nakupujem uz par rokov vyhradne cez net. reklamaciu som este neriesila, nic sa mi nepokazilo. o rok a pol ma to caka znova. a uz teraz viem na 100%, ze to budem riesit cez net. raz som akurat mame reklamovala tv, ale reklamujes priamo u vyrobcu, isla som rovno do samsungu, tak mi povedali aj v e-shope, ze je to rychlejsie ako keby to mali oni prebrat.
@lenickamajchrakova na internete sa oplatí kupovať takmer všetko, ceny sú tam lacnejšie preto že nemajú kamenné priestory, objednávajú priamo z veľkoskladu
zameraj sa ale len na overené, také sú napr. na heuréke, najnákup a podobné , jeden a ten istý výrobok je v každom in. obchode za inú cenu, sú tam zoradené v ktorých sa najviac predáva, tie sú istotne overené
reklamovať môžeš každý výrobok bez udania dôvodu do 7 dní, potom ako každý do uvedenia na záruke, odporúčam nechať si pôvodný obal
@lenickamajchrakova ja som si vybrala veci na internete, potom som s tými cenami išla do miestneho obchodu, či by mi vedeli spraviť také ceny, a vedeli. :-) Treba sa opýtať.
@duzu si to riadne doplietol.
Reklamovať sa dá iba výrobok poškodený, nefunkčný. Určite nie bez udania dôvodu. Takúto reklamáciu ti nikto neuzná. :-D
Asi si mal na mysli vrátenie neželaného tovaru pri kúpe cez internet. Tu je 14 dňová lehota na odstúpenie od zmluvy od prevzatia tovaru, pričom takto môžeš vrátiť nepoužitý tovar. Prípadne že tovar ešte nebol dodaný, tak v tejto lehote 14 dní sa dá zrušiť aj objednávka bez udania dôvodu, napríklad vtedy, keď si si kúpu rozmyslel.
Pokiaľ prejde 14 dňová lehota a výrobok si chceš nechať, pôvodný obal môžeš vyhodiť.
Ja som vacsinu (okrem jedneho) spotrebicov kupil v kamennej predajni naraz a boli lacnejsie ako cez net (oni ked chcu a je toho viac za viac tak vedia spravit cenu).
@lenickamajchrakova daj si Heureku a tam ti porovná ceny. Poradím, že ak napr. kupuješ cez hej.sk a jeden z výrobkov má zadarmo dopravu a kupuješ viac, tak privezú zadarmo všetky.
@duzu Mas v tom trosku chaos!
- reklamovat moze predsa 24mes. od kupy /niekde sa da zaruka za priplatok predlzit/
- 14 dni ma narok vratit tovar,ale nepouzity,neposkodeny, vhodny na dalsi predaj /niektore eshopy maju aj dlhsiu dobu/
- podmienka reklamacie s povodnym obalom bola zrusena mozno viac ako 3 roky dozadu.
Reklamaciu ti musi predajca uznat aj bez povodneho obalu.
@majki555 no tak som mal na mysli ak si nemôžeš výrobok "omakať" pozrieť naživo vyskúšať tak sa môže vrátiť.
Obal je preto dobre mať, aby bolo v čom poslať bez poškodenia, nie že ho musíš mať