Prečo je to, že príspevky, ktoré majú negatívnu reakciu na TOP sponzora stránky (firmu oresi) bez stopy zmiznú z fóra???
Sám som videl kuchyne ORESI v domácnostiach a ja ako pracujúci v odbore by som si nikdy nedovolil takú fušerinu, ako si dovolili montéri tejto super firmy!!!
Páni, dávajte si aspoň na to záležať, aby viditeľné boky ste spájali neviditeľným spojom a nie šróbami (keď už ani konfirmáty nechcete používať) a prekrývate okrúhlymi nálepkami :-S
A teraz hor sa,. mazať celú moju tému!
Predstava Slovenska plného zle zoskrutkovaných kuchýň, medzi ktorými chodí jeden spravodlivý stolár a všetko to sleduje je trocha divoká, nie? Žeby konkurenčný boj?
@smotek7 Ahojte priatelia na modrej streche! Som tu nový, založil som si profil pretože chcem odpovedať na otázku smotek7. Pracujem v Oresi Slovakia ako manažér kvality a do tejto práce patrí aj vybavovanie reklamácií. Odpoviem ti priamo: ABS hrany sa v Oresi neodlepujú. Za 3 roky čo som v Oresi a čo sa venujem tejto práci sme neriešili ani jednu reklamáciu na odlepenú ABS hranu. Môže sa stať, že sa hrana môže poškodiť pri preprave a to riešime hneď pri montáži. Takýchto prípadov som zažil možno 2-3. Škoda že je téma založená ako otázka preto tu už nebudem môcť viackrát odpovedať. Ak budeš mať nejaké otázky napíš mi do internej pošty.
Vážený Prirodokochači, zatím vás neoslovuji slovem milý, jak to dělám ostatním tady na Modré streche, protože zatím nevím, jestli jste na mne milý. Pokud jde o mazání témat, útočíte na nás nespravedlivě. Jako dlouhodobý člen komunity Modré střechy víte, že zadavatel tématu nebo otázky je sám nemůže smazat. Pokud máte pocit, že vám něco zmizelo, obraťte se, prosím, na admina fóra. A teď k tomu dalšímu. Jestli vám dobře rozumím, když píšete o smazání „mojej“ tedy vašej témy, založil jste někdy samostatné téma věnované kritice Oresi. Pokud jste náš zákazník, kterého jsme zklamali nebo nahněvali, prosím, pošlete mi do interní pošty kontakty a já zařídím, abychom vše dořešili k vaší spokojenosti a ve váš prospěch. Podle přehledu, který mám k dispozici, nevidím, že bychom měli na Slovensku nějakou zanedbanou reklamaci, ale znáte to, chybička se vloudí. Ale my ji vždy napravujeme. Už jsem tady na jiném místě nabízel, že Tibor, který kontroluje montáže po celém Slovensku, rád zajede kamkoli a vše vyřeší. Ale jste, jak píšete z oboru, takže vy možná nejste zákazník, ale konkurent. Pak ale jako odborník víte, že ve svých poznámkách tuto problematiku zkreslujete.
Především nám vytýkáte, že ke spojování desek nepoužíváme konfirmáty, jako by to byla chyba. My je ale nepoužíváme proto, že máme technicky vyspělejší řešení, které je pro zákazníky komfortnější, protože v případě potřeby umožňuje snazší a opakované rozmontování. A to jsou ex-centry. Pro laické čtenáře teď vysvětlím, že konfirmát je takový chytřejší vrut. Ex-centr je takový vlastně už mechanizmus, kdy do jedné desky se zašroubuje ocelový kolík a v připojované části je ve větším otvoru aluminiový zámek, který se kolem kolíku zatáhne a připojí tak protilehlou desku. Používá to například IKEA. Mimochodem, pokud vím, alespoň tady v Čechách menší řemeslníci (myslím tedy stolári) ex-centry moc nepoužívají, protože otvor na ně se musí vyfrézovat. Proto jsou pro takové řemeslníky výhodnější konfirmáty. Přesto i v našich kuchyních se objeví vruty. Je to zaprvé případ zasazení dřezu do dřezové skříňky, kde se musí změnit poloha tzv. lubu, tedy zpevňovací příčky. Tyto vruty ale nejsou vidět. Dále používáme vruty při spojení více skříněk vedle sebe. V těchto případech se spojovací vruty snažíme umístit za poličku nebo pant. V případě, kdy je to kvůli stabilitě nábytku nutné udělat na jiném místě, zakrýváme je krytkou, jejíž dekor odpovídá dezénu skříňky. A pak používáme vruty k připojení tzv. krycího boku, čemuž asi vy říkáte viditelný bok. To je, pro laiky, deska, která nic nenese a jen esteticky ukončuje kuchyň na boku. Tu připevňujeme vruty zevnitř, takže zase nejsou vidět. Omlouvám se, nechci, aby moje odpověď působila povýšeně nebo nazlobeně, ale koncepčně přece musíte uznat, že toto není fušeřina.
Samozřejmě ještě je tu vliv lidského faktoru. My bohužel nejsme schopni mít vlastní montážní tým pro celé Slovensko a jednotlivé party si najímáme. A řemeslníci, tak jako i jiní lidé, bývají různí. Někdo tu záslepku nalepí tak, aby se sešly i letokruhy v dekoru a někdo ji tam nedá vůbec a ještě ten vrut blbě utáhne, to je pravda. Po takových pak jezdí Tibor (viz oresi_tibor) a jeho kolegové a vyhazují je. A občas někdo z těch vyhozených pak píše o Oresi jako o šuntu na různých fórech. Ale vy, milý Prírodokochači, jste z oboru a víte, že to není lehké. Možná jste dokonce machr. Nechtěl byste u nás dělat? Montovat kuchyně anebo dokonce šéfovat partu. Opravdové machry pořád hledáme. Co kdybyste na sebe poslal kontakt do interní pošty? Prosím, myslím to vážně a nechci tím vaši kritiku shodit. A myslím, že nabídka práce v seriózní a stabilní firmě nepadá z nebe každý den. U nás v Čechách zatím tedy rozhodně ne.
Nechcem obhajovat Oresi, ich pracu nepoznam a taktiez ani ceny. So zhotovovanim interieroveho nabytku mam skusenosti - vyrabal som a taktiez montoval. Vysvetlenie rozdielu medzi konfirmatmi a ex-centrami povazujem za spravne. My sme to realizovali na pevne spoje (koliky/lepidlo) to vsak bol vsetko nabytok na zakazku (tazsie to je prepravovat v celku). Nevidim problem v tom, ze si firma zaplati reklamu (aj tu na MS) to je podla mna prirodzene a nie je na tom nic zle. Ak ma zakaznik problem s odvedenou pracou myslim si, ze je ferove sa najprv pokusit dohodnut so zhotovitelom a ak to nie je mozne tak az potom to riesit inymi sposobmi. Pre priklad uvediem: Mali sme napr. problem s tym ze sa "oduli" foliovane dvierka. Tiez by mohol niekto povedat, ze to bola fuserina, no dvierka sme nevyrabali ale objednavali na zaklade potrebnych rozmerov (vyrobca mal pravdepodobne pri tejto serii nejaky problem kedze to bol iba jeden pripad). Zakaznikovi sa vyhovelo, dvierka sa vymenili.
Oresi kuchyne = nízka kvalita, materiál vyrábaný a rezaný v Poľsku pod pozlátkom kvalitnej českej firmy...
Celá firma sa propaguje ako vyšší štandard, pričom materiál je kazový, o "odborných" montéroch ani nehovoriac.
Fólie sa pri používaní odlupujú a to zvlášť v blízkosti digestorov, tepelných a parných spotrebičov.
Nedá sa nevšimnúť si na pobočke aj stále nový, menený "opäť odborný" personál, ktorý ale kvitujem - je milý.
7-ročná záruka osloví, ale už po treťom vymenení chybných dvierok to človeka prestane baviť a opäť ste vyhrali..
Ak budem rozmýšľať o novej kuchyni, tak jedno viem na 100%, určite nie oresi.
A páni... nemeckými pántmi to nevylepšíte... :/ Mali by ste zmeniť filozofiu firmy..
Článok sa načítava...
1
1
Téma bola zamknutá adminom. Nie je možné pridávať ďalšie odpovede.