Ahojte, nakupoval niekto z ich stránky nábytok? Aké máte skúsenosti? Nám sa tam páči jedna posteľ, ale neviem či sú spoľahlivý a máme si od nich objednať. Ďakujem za odpovede
ja osobne by som si najprv išiel tovar obzrieť priamo do predajne. Takto cez internet nakupovať nábytok to je ako kupovať mačku vo vreci takže opatrný by som v tom bol. navyše ľahko sa môže stať že dostaneš niečo nekvalitné lebo si to pred tým nevidel.
Nakupovala som cez túto stránku,ale som nie spokojná,lebo predávajú Poľský nabytok ,ktorý nesplňa mieri ktoré sú uvedene. Posteľ som mala o 4 cm širšiu a 2cm dlhšiu. Reklamovala som ju a reklamácia trvala 3 týždne. Potom mi dodali drúhu postel a tá bola taka istá. Teraz som objednávku zrušila. Neviem ako to všetko dopadne. D8vajte si pri objednávaní pozor a opýtajte sa kto je výrobca.
@zuzkaja Tiez by som si chcela odtial objednat nabytok. Je mi jasne, ze to bude z Polska za tie ceny, skor by ma zaujimalo ci to co uvadzaju, ze je masiv, bude urcite masiv. A ako dodrziavaju reklamacie.
Mate nejake nove skusenosti?
Dakujem
Je to ozaj čudná "fyrma"!! Tovar na dohodnutý termín nedodali, len jednoducho oznámili iný, ktorý samozrejme nedodržali a ani sa neospravedlnili. Čušia ako voš pod chrastou. Telefóny majú vyvesené, aby sa človek k ním vôbec nedovolal. Jedným slovom je to podivný internetový obchod, zbytočne človeka okráda o čas a nervy.
Ja osobne mam veľmi dobrú skúsenosť super jednanie aj dovoz za pár dní s cz predajne ,kúpila som dcérke skrinu a poviem vám mam 700 eurovu a stojí za h.... A ta od mt nábytku je super čiže vrelo odporúčam ))
Ja som si asi pred dvomi mesiacmi odnich objednavala postel ktorá mi mimochodom dodnes neprišla. Stále odkladaju termín dodania objednávky. Každopádne neodporúčam :)
!!!!!!!!!!!!!!LUDIA OD MT NABYTKU UTEKAJTE KYM SA DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! su to podvodnici, na hodnotenie nedajte, lebo to si pisu sami a ked si uz chcete pozriet skutocne hodnotenie pozrite si ho ho v DISKUSII na heureke, tam je nespocetne mnozstvo velmi nahnevanych a podvedenych zakaznikov, co som tiez zistila az po vytvoreni objednavky a nasledne take iste tahacky a vybavovacky ako opisuju ludia v diskusii a to nehovorim o fakture za telefon, ktora mi prisla po atakovani MT nabytku, oni sa vam totiz to ani neuracia ozvat, to musite VY :-p
My mame s nimi tiez zlu skusenost. Objednali sme si stol so stolickami, vybrali sme si farbu sonoma a ked sme vybrali stol z krabice tak sme zistili ze stol je dvojfarebny. stolicky aj nohy stola su v spravnej farbe a horna doska stola je v inej. Napisali sme reklamaciu a za 22 dni nam odpisali, ze reklamacia nebude uznana pretoze sme si taky stol objednali a vsetko je akoze ok. Tak som im napisal ze nech mi ukazu kde na stranke je napisane ze stol bude dvojfarebny a nato mi este neodpisali. Ocakavam ze sa zas za mesiac ozvu s tym ze mam smolu lebo uz ubehla 30 dnova lehota na reklamaciu. Neviem ako to bude s kvalitou, ale komunikacia s nimi je hrozna a reklamacie ocividne neradi akceptuju. Cize za nas urcite neodporucam.
@middlesboro ako si nakoniec dopadol? :-) Pokiaľ je to možné, tak problémy je najlepšie riešiť osobne, prípadne telefonicky. Maily sa bohužial ignorujú najčastejšie. Mať takýto prístup naozaj nie je bohvie čo...chvalabohu, že ja takú skúsenosť zatiaľ nemám
Taktiez neodporucam...objednal som barove stolicky v odtieni svetly orech...a farba je uplne ina. Poslal som im foto stolicky ci su je to odtien ktory som ziadal....a uz tyzden cakam na odpoved.
@mentolka0 dopadlo to nakoniec tak, ze nam najskor povedali ze nemame narok na reklamaciu, tak sme im poslali trochu "nahvevany" mail a nakoniec nam napisali ze teda mame narok na financnu kompenzaciu :D tak nam dali zlavu 20% na ten stol. Nechali sme si ho lebo vypada celkom kvalitne, akurat ma sklamala ta komunikacia a samozrejme to ze sme nedostali preste to co sme chceli.
Tento obchod zásadne neodporúčam.Objednali sme si biely kuchynský stôl a po mesiaci a pol čakania nám poslali nejakú tmavú skrinku,dôsledne zabalenú v kartónovej škatuli.. Nasledovalo nekonečné mailovanie s reklamačným oddelením a dokazovanie ich omylu fotodokumentáciou, ktorú požadovali.Dokonca kládli 5- dňové ultimátum. Uplynuli už v 2 mesiace od podania mojej objednávky,Doteraz však nemám ani objednaný stôl, ani svoje peniaze.Proces vrátenia peňazí a prevzatia nesprávne dodaného tovaru odďaľujú.Nemôžem sa dopracovať k priamym mailovým, či telefonickým kontaktom na vedenie firmy, Reklamačné oddelenie mi ich doteraz neposkytlo, napriek mojej žiadosti.Už mám toho dosť a zavžujem podať na nich trestné oznámenie za podvod.
Dobrý deň, neodporúčam nákup v tomto obchode, a ak už niekto objedná tovar, nech neplatí vopred. Objednali sme si obývaciu stenu 2.1.2016 uvedené bolo, že ju majú skladom, termín dodania bol 25.1.2016. Zaplatili sme prevodom, čo bola chyba ale to sme zistili až neskôr. 3 dni pred termínom doručenia nám zaslali mail, že tovar nebude doručený v termíne, že došlo k zdržaniu u výrobcu, 1.2. zaslali informáciu že ovsr sa bude naskladňovať 4.2.2016. Ubehol týždeň a nakoľko sa neunúvali nás kontaktovať tak som volala na zákaznícku linku čo je s našou objednávkou, to mi bolo povedané, že výrobca má prísť v piatok resp. v pondelok t.j. 15.2.
- 13.2. a 18.2. som znova kontaktovala zákaznícku linku, vždy tá istá odpoveď- budeme naskladňovaťv prvej polovici budúceho týždňa.
- 19.2. sa nedalo na zákaznícku linku vôbec dovolať, alebo radšej nedvîhajú telefóny! Popoludní som sa dovolala a operátorka mi hovorí, že budú naskladňovať v prvej polovici budúceho týždňa- mesiac po termíne dodania! Chcela som k telefónu kompetentnú osobu na čo odpovedala, že vo firme sa už nikto kompetentný nenachádza a telef. číslo že mi nemôže dať. Tak to ma už prešla trpezlivosť a poslala som im oznámenie o odstúpení od zmluvy, mailom a poštou na 2 adresy. O 5 dní neskôr som volala na zákaznícku linku, že sa chcem informovať o stornovaní objednávky a ohľadom vrátenia peňazí - operátorka ani len netušila o stornovaní objednávky, to znamená, že nečítajú mailovú poštu, až keď som volala si vyhľadala môj mail, a na to mi obratom volala, že mám poslať číslo účtu na vrátenie peňazí - pritom som platila internetbankingom a mali ho aj na odstúpení od zmluvy, ale dobre poslala som jej ho znovu.
- 9.3. som kontaktovala zákaznícku linku čo je s peniazmi - čuduj sa svete operátorka a ma opýtala, že ako mi má pomôcť a že či som poslala číslo účtu, bolo mi povedané, že bude urgovať vrátenie peňazí, ibaže zákonná lehota už ubehla. Tak sa chystám dnes volať opäť a naťahovať sa o vlastné peniaze.
- ak si chce niekto prečítať recenzie na tento e-shop nájdite si v prehliadači recenzie na tento nábytok
Neodporúčam nákup v tomto obchode.
Podobné skúsenosti.... Chvalabohu sme ale neplatili dopredu. Tri dni pred plánovaným doručením prišiel mail, že sa doručenie posúva z takého a takého dôvodu. Nasledovali ďalšie tri týždne výhovoriek, až som objednávku zrušil.
Takže po dnešnom telefonáte na zákaznícku linku mt nábytku som sa dozvedela o "nových pravidlách" a to keďže som im zaslala číslo účtu 9.3. ako som uviedla v príspevku vyššie, tak mi zašlú peniaze do 14 dní to znamená do 25.3.2016, ale že v obchodných podmienkach je uvedené do 14 dní od stornovania objednávky to nikoho nezaujíma. Nevie niekto poradiť, že keď sdlo spoločnosti, ktorá prevádzkuje tento e shop je v českej republike kam treba zaslať podnet - na SOI alebo ČOI?