Odpoveď na príspevok od duzu:
@zipsuliak chcel by som ťa vidieť na pretekárskej… @duzu mna si asi nechcel oznacit ze?Odpoveď na príspevok od zipsuliak:
@duzu mna si asi nechcel oznacit ze? @zipsuliak a kto to tu zvrhol? , tu môže mať každý svoj názor, bez ohľadu na jeho pravdivosť, porušenie pravidiel je nevhodné správanie a preto to tu mažúOdpoveď na príspevok od milanista:
@itgospa ahoj, plechova buda urcite nie je najlep… dakujem za vsetky reakcie, odpovede. je pravdou ze pneumatiky su na aute aj celorocne a nijako sa o ne nestarame, tak i pri skladovani netreba mozno nejak extra sa im venovat, ale predsa len sa chcem vyhnut chybam. @megdesign to sa mi celkom pozdava, aj pouvazujem nad tym @milanista zial asi inu moznost mat nebudem, avsak vyhodou je, ze je prevetravana vyhodou je, ze ta plechova buda je prevetravana, t.j. v lete max 30st. v zime asi podla aktualnej teploty. Boli by uskladnene v tme na rafiku s puzdrom. to, co ma zarazilo zo stranok o skladovani pneu, ze "ozón má korozívny účinok na kaučuk". Cize mam si to predstavit tak, ze skladovat ich tam, kde je pristup cerstveho vzduchu ma negativny dopad na pneu?Odpoveď na príspevok od itgospa:
dakujem za vsetky reakcie, odpovede. je pravdou z… @itgospa kaučuk hrdzavieť?čo sa tu ešte dozvieme, hrzavejú tak plecháče, skladovať v suchu a tme vyčistené ,najlepšie na ráfoch, pri vymene sa môžu poškodiť a tie môžu byť naležato i na stojáka, samotné niekde zavesiť, skladovať si dávajú väčšinou panelákoví ktorý nemajú garáž ani pivnicu priamo v nektorom väčšom pneuservise a ked sme pri nich ,použité do zberní lebo je ich kvantum takmer všadeOdpoveď na príspevok od foox:
na jeseň kúpim a nahodím zimné gumy odjazdím na n… @foox aj takto sme to robili,ked sa nam nechcelo prezuvat.Zimne cely rok.Ale stale sme verni skor tym celorocnym.Mame 3 auta a vsetky maju celorocky,hoci uz 8gum doma na dvore.Jedny sme uz dali do zberu a dalsie zimne cakaju na predaj.Odpoveď na príspevok od emilia25:
@foox aj takto sme to robili,ked sa nam nechcelo … @emilia25 nie som si celkom istý, či celoročné nekončia - ten nový zákon s označením M+S a piktogramom. Vychádzam z logiky veci, že letné sú v určitom časovom období roka vyslovene zakázané a teda hrozí za ne pokuta, kým u zimných to neplatí. Potom 2x ročne prezúvať, alebo skladovať 4 v podstate zavadzajúce kolesá. Mne to takto vychádza lepšie. 50/90/130 zvládnu zimné v každom ročnom období a preteky nerobím.Odpoveď na príspevok od foox:
na jeseň kúpim a nahodím zimné gumy odjazdím na n… @foox a tieto posledne,tento mesiac sme menili na mojom aute celorocky,tak tie stare gumy sme rovno tam nechali,nech si ich necha mechanik.Odpoveď na príspevok od foox:
@emilia25 nie som si celkom istý, či celoročné ne… @foox rozmyslam,ze iba to oznacenie konci.Lebo to uz sme mali problem na gume najst ale isli sme podla all seasen.Odpoveď na príspevok od foox:
na jeseň kúpim a nahodím zimné gumy odjazdím na n… @foox S malym najazdom v pohode. Inak ale zimne v lete rychlo zoslahas a hucia.Odpoveď na príspevok od foox:
@emilia25 nie som si celkom istý, či celoročné ne… @foox mení sa akurát označenie M+S, nechce sa mi hľadať článok, letné nie sú zakázané nikdy, u nás platí že od 15.11 do 31.3 sú potrebné zimné len vtedy ak je na vozovke, sneh,poľadovica, inde v EU to neplatí , všade je to ináč, i hodnota dezénu u nás do 4 mm,na zimných jazdím v lete len vtedy ked už nebudú vhodné na daľšiu zimu aj ked majú vyššiu spotrebu ,prevádzka do zimy tak bude celkovo výhodnejšia, akurát to nepreháňať s rýchlosťou ,Odpoveď na príspevok od foox:
@emilia25 nie som si celkom istý, či celoročné ne… @foox xxxOdpoveď na príspevok od duzu:
@foox mení sa akurát označenie M+S, nechce sa mi … @duzu ak v tom zimnom období ráno pozriem z okna a napadol sneh a potrebujem ísť, tak mám prezuť, alebo počkať až sa roztopí? článok napr. tu: https://www.startitup.sk/vodici-pozor...Odpoveď na príspevok od duzu:
@itgospa kaučuk hrdzavieť?čo sa tu ešte dozvieme,… @duzu hrdzaviet a korodovat nie je to iste. Z google: Korózia je samovoľné, postupné rozrušenie (poškodzovanie, znehodnocovanie) kovov alebo nekovových organických alebo anorganických materiálov (napr. horniny či plastu) vplyvom chemickej, elektrochemickej či biochemickej reakcie s okolitým prostredím. Teda guma ked sprhne tak v podstate koroduje.Odpoveď na príspevok od igor256:
@duzu hrdzaviet a korodovat nie je to iste. Z goo… @igor256 toto je taká múdrosť ako zo známeho česk. filmu ktorí reprízovali i nedávno Čierni Baroni. hlášky M.Musila "koroduje vy tupci" nerezaví @foox ak niekto býva v Kolárove čo by robil so zimnými? u nás mám známeho ktorý má 2 autá jedno len v zimných podmienkach a nie je jediný, dnes nestojí auto majland, v ulici ich je viac ako ľudí a to tu nežijú milionári, kraj tak na chvoste príjmov a tebe ak nevadí vyššia hlučnosť horšie adhézne vlastnosti, jazdi v lete aj na úplne nových zimných , tvoje rozhodnutie za tvoje prachy,ked sme pri autách pozrite nové testy ktoré už mali byť po roku zmenené ,lebo sú ozaj strašné, no poslanci majú prácu ako zrušiť verejnoprávnu RTVS za svoju za prachy všetkýchOdpoveď na príspevok od suky96:
@itgospa zimne neodporucam do igelitu, sol a vlhk… no doteraz som popravde nepočul, že by z tohto niekto robil veľké haló. proste to hodíš do garáže a je. či na to dám igelit alebo nedám, zakaždým tie pneumatiky prežili, takže v tom takú dôležitosť zase nevidím.Odpoveď na príspevok od duzu:
@igor256 toto je taká múdrosť ako zo známeho čes… @duzu ja len reagujem na to co bolo povodne napisane. Bolo to napisane nezvycajne ale spravne...